Tallinna Televisiooni eiramine saatekavades on isegi naljakas

Mulle sattus kätte “Postimehe” lisa “Arter” ja pilk jäi selles olnud saatekavale. Mitte ühelegi konkreetsele saatele, vaid sellest puudu olevale osale. Nimelt olid avaldatud ETV, Kanal2, TV3, ETV2, Kanal11 ja TV6 saatekavad aga mitte Tallinna Televisiooni kava.

Ajalehe Reformimees vahel olevas saatekavas on ainult tasulistes pakettides olevad Kanal11 ja TV6 aga puudu on vabalevis olev TTV. 17. septembril ilmunud leht, 2011. aasta septembri saatekava kohta

Ajalehe Reformimees vahel olevas saatekavas on ainult tasulistes pakettides olevad Kanal11 ja TV6 aga puudu on vabalevis olev TTV. 17. septembril ilmunud leht, 2011. aasta septembri saatekava kohta

Seejuures on Kanal11 ja TV6 tasuta digilevist lahkunud ja nende asemele tuli TTV. Selle kava järgi võib teadmatu televaataja jõuda järeldusele, et tema digiboks võiks näidata ainult 4 telekanalit. Milleks me siis digipöörde tegime kui varasema 3 kanali kõrval lisandus ainult ETV2?

Olemas on Siavat Sport, Viasat History, Animal Planet ja NTV Mir, mida minu tasulises digitv paketis ei leidu. Muidugi võib toimetus väita, et lisaks on veel ka telejaamad Orsent, Alo-TV, Seitse ja Kanal12 Eestis olemas, mis ka sellest loetelust puudu, kuigi ka nemad on eestimaised.

Taolise kanalite valiku tegemine on igatahes imelik. Me läksime ju digitaalsele televisioonile üle just sellel põhjusel, et oleks rohkem kanaleid aga nüüd avaldame ainult varem eksisteerinud Kanal2 ja TV3 juurde loodud kanaleid ning teleturu uusi tulijaid isegi ei mainita. Ennekõike olgu olemas meie oma saatekavad ja kui ruumi jääb üle, siis võib panna Viasati ja Venemaa telekanalite kava.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga